Doświadczenia wielu osób, które się odchudzały, potwierdzają, że dużo trudniej niż schudnąć jest utrzymać prawidłową dla naszego wzrostu wagę.

Poniższe rady jak utrzymać właściwe BMI, jak utrzymać wagę „w ryzach”, powinny pomóc każdej kobiecie, która chce zachować właściwą wagę.

Przede wszystkim po uzyskaniu wymarzonej wagi nadal warto regularnie ćwiczyć i zdrowo się odżywiać. Regularna aktywność fizyczna pozwala nie tylko na spalanie zbędnych kilokalorii, ale jest również sposobem na zapewnienie sobie zdrowia i lepszego samopoczucia.

Po zakończeniu diety, co w naszym przypadku jest równoznaczne z uzyskaniem właściwej masy ciała, należy do jadłospisu powoli dodawać kolejne produkty. Ważna uwaga: o niektórych produktach, jak np. fast foody czy tłuste potrawy, należy zapomnieć na zawsze.

Staraj się regularnie ważyć, aby kontrolować, czy waga faktycznie nie zaczyna się podnosić. Jeśli czujesz, że znowu przybył kilogram czy dwa, przyjrzyj się dokładnie temu, co jesz i w jakich ilościach i zmniejsz porcje, a zakazane produkty eliminuj.

Raz w tygodniu możesz sobie pozwolić na słodki deser czy kawałek czekolady. Chodzi głównie o to, abyś po uzyskaniu właściwej wagi traktowała jedzenie jako coś, co jest niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Zapomnij także o jedzeniu w trakcie oglądania telewizji czy czytania – nie poczujesz, że coś zjadłaś (a będą to raczej niezdrowe przekąski).

Pamiętaj także, ile wyrzeczeń kosztowała Cię ta upragniona waga. Niech to się stanie Twoją motywacją na każdy dzień.

Ostatnio szukane:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *